måndag 18 januari 2010

Måndag!

Idag vaknade Elton redan vid 6-tiden (om man inte räknar den timmen han var vaken mellan halv 4 och halv 5...) och fick då komma in till mammas säng i hopp om att han skulle somna om. Så att mamma kunde få mer sömn alltså. ;-) Men han skulle mest snacka och snacka om allt och lite till så man hann ju knappt slumra till mellan varven. Men lite mer sömn fick vi till slut och gick upp vi 8-tiden och fixade frukost och välling.
Efter förmiddagens bestyr så åkte vi sedan till mormor och morfar där Elton ska få tillbringa några timmar så att jag kan få lite gjort. Måste se till att fixa till mitt CV så att jag kan söka lite jobb. Företaget har ju inte inbringat någon inkomst än så länge och hann inte komma igång tillräckligt innan mammaledighet för att generera någon form av lön, så nu känner jag att jag måste ha en riktig inkomst igen. Man orkar inte leva på luft hur länge som helst ;-)
Ha en trevlig måndag!

Inga kommentarer: