torsdag 31 mars 2011

Äntligen!!

Igår var en ganska händelserik dag. På morgonen kl 10 var jag på anställningsintervju! Det kändes jättebra och stället verkade kanon att jobba på, med bra kollegor och vettig chef. Så jag kände mig riktigt uppåt och positiv när jag körde därifrån.
Senare på e.m. just när jag satte mig i bilen för att åka och hämta Elton på dagis ringde de och sa att jobbet var mitt!! Jag börjar på måndag om en vecka!! Helt sanslöst ju! Det bara sa tjong så har jag helt plötsligt ett jobb! Det ska bli jätteskoj att börja jobba med kollegor och kundkontakt och nya utmaningar varje dag igen! (många utropstecken där ja...)
Framför allt känns detta som en stooor lättnad! Rent ekonomiskt har det inte varit så lattjolajbans den senaste tiden. Med ett hus med så mycket renoveringar på gång som vårt så klarar man sig inte så länge på bara en inkomst och en usel a-kassa kan jag konstatera.
HURRA!!!

2 kommentarer:

andrea sa...

grattis! så roligt för dig! nu måste jag ju ringa & luska ut VAR du ska jobba och med VAD!!!!
skitkul och en stor kram från mej

Matinas perspektiv sa...

Tack tack! Nja.. det är väl inget toppjobb direkt men det är sååå skönt att veta att man får en lön varje månad!