fredag 28 oktober 2011

Chocken har lagt sig!

...eller vad man nu ska skylla på att det blev en dryg veckas lång paus efter jag fyllde f y r t i o. ;-)

I lördags fick jag av nämnda anledning världens överraskning!
På förmiddagen åkte vi först till Ystad Saltsjöbad och där checkades jag in för en härligt avslappnande massage medan pappa och son åkte iväg för att göra "stan" och köpa lördagsgodis förstås.
Underbart och efterlängtat! Efteråt åt vi lunch och begav oss hemåt där jag släpptes av och L körde vidare så att Elton kunde sova vidare i bilen en stund. Vi skulle ju ut och äta och fira på kvällen så det kunde ju vara bra om Elton inte var för trött.
Men var vi skulle äta och om det blev fler än bara vi tre, ja det fick jag däremot inte veta. Jag funderade på om Lasse kanske hade samlat närmaste familjen som skulle möta upp och överraska på reston? Hmm... jag spekulerade en del!
När vi sen åkte iväg så bar det inte iväg mot Malmö som jag varit helt säker på att vi skulle till. Nädå, vi körde helt annat håll och jag hann gissa på flertalet ställen innan vi anlände på ett mysigt ställe i en helt annan by på landet. Vi visades in i en lite avskild del av restaurangen och när jag kom runt hörnet stod plötsligt alla där! Och sjöng! Hela familjen och dessutom våra goa vänner!!! Jag blev superöverraskad och jättejätteglad!! Sen följde en härligt trevlig kväll med god mat och många skratt!

Tack älskade Lasse för ett fantastiskt härligt födelsedagsfirande!!♥ (hela dagen)
Och tack alla som var där och gjorde kvällen perfekt!


Blommorna står sig ganska ok fortfarande!
Trots att jag slarvat och inte bytt vatten... (Sorry mamma!)

Inga kommentarer: