onsdag 19 oktober 2011

Så blev man lite äldre igen...

Denna dagen är till ända och så även ännu en födelsedag och jag ska gå och slänga mig i kudden.
Jepp, min födelsedag idag. The big four-0 - 40!!
Fyrtio alltså. Var inte riktigt redo för det känner jag. Trodde nog att mitt liv skulle se liiite annorlunda ut när jag fyllde 40. Men så är det ju. Det har man väl insett vid detta laget? Livet blir ju sällan som man tänkt sig! Så det är väl bara att hänga med bäst man kan!
Elton har tillbringat kvällen hos mormor och morfar medans jag och Lasse for iväg och åt en himla massa sushi! Såå gott!! Desserten blev ett rejält lass med glass hemma i soffan efter att ha nattat en glad och sjungande Elton. En bra kväll! Men nu sitter jag och gäspar sömnig och längtar efter min kudde. Man är ju både småbarnsförälder och gravid. Alltså inte mycket energi kvar på kvällskvisten då...
Nu; mot sängen!

Inga kommentarer: