måndag 5 mars 2012

Snart..... ?

Tre dagar kvar till beräknat datum... 3!!
Men man undrar ju när den verkligen kommer att titta ut. Hoppas verkligen inte att jag behöver gå över särskilt mycket denna gången. Det blev ju 15 dagar med Elton.
Nu är jag i alla fall redo och förberedd på de saker som jag kunnat förbereda mig på och accepterat de saker som jag inte kan påverka. Så det känns som att jag kommit ganska långt i mitt bearbetande av rädslor och oro. Det känns skönt och hoppfullt. Som att jag nu ändå vågar hoppas på en lite mer "normal" förlossning denna gång. Och jag har dessutom sovit lite bättre de senaste nätterna. Så bra som det nu går när man vaknar flera ggr per natt...
Och nu ska jag "trötta" ut mig lite till med att åka in till stan och fixa en skötdyna och lite annat sista-minuten-baby-stuff.
Kanske bäst att ta Väskan med mig...?
Gammal bild med Elton i magen

Inga kommentarer: