onsdag 7 mars 2012

Countdown...

1 dag kvar!!!
I morgon har jag gått 40 fulla veckor! Har bestämt mig för att inte göra nåt innan dess, men sen..! Till helgen blir det promenad i skogen (nåja, kanske håller mig i skogsbrynet så vi har nära till bilen - just in case...), marängsviss och kanske till och med något bubblande champagne-aktigt! Villig att prova allehanda knep för att få igång saker och ting. Utom risinolja. Det är ju föööör äckligt och dessutom så får man bara diarré och riskerar därigenom vätskebrist osv. Inte bra inför förlossningen.

Lite uttråkad är man ju nu. Orkar inte mycket eftersom jag är så sömnig och trött hela tiden och domningar och smärtor i händerna gör att jag ändå inte kan göra så mycket.
Ikea idag kanske..?
Njae, tror inte det. Ska istället testa ett havrekaksrecept som verkar smarrigt!

Inga kommentarer: