måndag 11 februari 2013

Om vintern ändå kunde bli vår...

Ibland tycker jag mig ana våren i luften. Det liksom luktar vår emellanåt och snön töar och regnar bort bara på någon dag. Men nä. Det kommer så klart ny snö. Igen. Och mer vinter och minusgrader. Och sen blir det liiite tö igen för att sen frysa till. Och snöa ännu mer. Ja, så håller det på. Och jag går här och längtar efter våren nu...



Snö i trädgården..

Jag har lite svårt att inspireras just nu känner jag. Därav de glesa inläggen här på bloggen. Mycket som surrar just nu i tankarna..
Men en stooor nyhet är ju att Charley har fått förskoleplats!! Lille lillebror ska börja på dagis! Tänk vad tiden har gått fort! Nåja, han börjar inte riktigt än, inte förrän i mitten av april. Men ändå! Han fyller 1 år om mindre än en månad ju!! Hur hände det liksom. Det var ju alldeles nyss som vi kom hem från BB med en alldeles ny liten Charley. Och nu har han blivit en stor liten buse som ställer sig upp mot allt han kommer åt och säger dääää! till allting och när man frågar vad vovven säger svarar han uff uff.. Sötis!

Inga kommentarer: