fredag 9 augusti 2013

Nu...!

..är det dags!
Dags att skriva lite här alltså. Det har gått en hel vår och nästan en hel sommar innan jag fick in ett inlägg här. Och jag har bloggat i mitt huvud många gånger under tiden och velat berätta massor om vad som händer och sker. Framför allt om barnen. För det är ju där det märks mest, att det hänt massor.
Så nu är det dags.

Jag har ju också passat på att fixa en ny header. Ja, det blev lite hastigt, men lite mer sommarkänsla i alla fall. Ska snart lägga mer tid åt bloggens design och fixa nåt fint!

Men oj vad mycket jag velat visa från våren och sommaren!

Som att vi fick dagisplats till Charley.


Och hur skoj han tyckte det var att börja inskolningen!
(men att han sen surade på mamma i flera dagar för att han kom underfund med att jag faktiskt lämnade honom där och gick, ja, det är ju en annan historia...)
Sen gick allt som en dans och han älskade dagis! Men börja gå? Ja, det kunde ju vänta. Ett tag till i alla fall...

Men plötsligt var han redo..!


Mitt lilla hjärta.

Och till sist kom ju också denna sommaren igång, om än lite trögstartad. Och vad gör man då? Myser så klart!
Och svalkar sig...






Mina finaste.

Inga kommentarer: