måndag 25 juni 2012

På G..?

Onsdag för en vecka sedan vid 8-tiden låg jag i badet medans Lasse nattade Elton. med min jättemage och supersvullna fötter.

Nu är det redan 3½ månad sedan jag låg där i badet den där onsdagskvällen medans Lasse nattade Elton och funderade och pratade med parveln i min gigantiska mage om när han/hon tänkte titta ut. Tiden flyger fram när man har en liten bebis, that's for sure!

Jag hade tidigare under kvällen (kanske vid 17-18-tiden eller så) känt en sammandragning som, kanske kanske, kändes lite annorlunda. Gjorde den inte liiite ont ändå? Eller? Inbillar jag mig?
Det var så diffust liksom. Och när jag sedan låg där i badet och skvätte vatten upp på magen så fick jag två sådana sammandragningar till. Hmmm... tänkte jag. Kan det vara på gång snart kanske? Inatt? Till helgen?

Inga kommentarer: